vineri, 25 iunie 2010

Fericire din nou...

Am primit un premiu minunat, de la un om şi mai minunat. Spune aşa

 "I se acorda lui Miss Sunshine , pentru tot ceea ce este ea, si mai ales pentru ca a trecut peste foarte multe greutati si turbulente in ultima vreme, tornade nemaintalnite si dureroase, tsunami-uri de intrebari si situatii ciudate, fara a-si pierde increderea in sine vreo clipa, reusind sa se dedice actoriei si mai mult, dand tot ce are mai bun in ea chiar si in cele mai nelinistite momente.
Pentru ca la tine pe blog gasesc mereu un vulcan de sentimente, atat de uman descrise, care ma fac mereu sa raman, sa cuget, sa ma gandesc peste zi, sa las comentarii lungi care sa te contrazica sau sa se alature ideii... Imi place ca mereu lasi loc de dat replica, si nu inchizi singura subiectele ca sa ramanem fara cuvinte.
Felicitari pentru tot ceea ce faci, ceea ce esti, si iti doresc din tot sufletul sa intri la Facultatea de actorie! "

 Mulţumesc din suflet, scumpa mea Andra. Mă uimeşte părerea oamenilor despre mine. E de bine, bineînţeles. Mă uimeşte că alţii mi-au dat putere şi încredere atunci când nici eu nu o mai aveam. Cuvintele sunt de prisos, mulţumesc mult încă odată, am rămas mută de uimire.

 PS-  Trupa noastră a intrat la festivalul de teatru din Alexandria, august :-) Bineeeee, Ecou! Suntem cei mai tari! Sunt cea mai fericită acum!

3 comentarii:

Andra Dan spunea...

Felcitaaaaaaari!! Eu am fost printre primele care au aflat! :>

Alexandra spunea...

felicitari!

Mădălin Guruianu spunea...

Felicitari tuturor celor din trupa si Fatmei pentru ca v-a pregatit!
Succes la Alexandria!