duminică, 20 iunie 2010

Azi nu!

Sunt mahmură. Mahmură până până peste cap. M-am hotărât să fac un post cu căutările voastre pe google, care sunt din ce în ce mai cretine. Să vedem...cam aşa...

 Afară tună şi mi-e frică: Serios? Şi eu ce ar trebui să-ţi fac? Să te ţin în braţe?
Miss Sunshine (în jur de 30 de căutări): Mulţumesc frumos!
Suflet frânt: Dumnezeule, pe blogul ăsta scrie psihiatrie??
Christine: Da da da da da, io mi-s aia. Şi-s mândră
Blog frumos: Da cum...cel mai.
 Leapşa cu mâncare: Am aşa ceva pe blog?!
Poze cu gagici: Cu mine, da...
Mă ustură ochii: Păi nu mai bea...

 Şi astea sunt doar o mică parte, din păcate nu reuşesc să mi le amintesc pe toate. Cel puţin nu acum. Îmi vuieşte capul, mă doare stomacul, se vede că nu am mai băut de ceva timp. Se vede că nu am mai băut de ceva timp şi că de fel nu prea beau. Mi-am înecat amarul dom le! Care amar? Pe naiba amar, eu nu mai am aşa ceva.... Am nevoie de un pic de culoare, parcă prea s-a făcut gri totul...

Un comentariu:

Anonim spunea...

"Afara tuna si mi-e frica"=))))))))
..eu rezist la bautura:))) n-am fost mahmura pana acum desi am fost de cateva ori" in cap":)))