sâmbătă, 3 aprilie 2010

Leapşa cu poze.

Am primit o leaşă. Să ataşez poze, cu cei mai dragi oameni, şi cele mai dragi poze cu mine. În total să fie 7.
Poză din noiembrie 2009, maturandum. Omul care e lângă mine mereu. Omul de la care am învăţat multe şi care m-a învăţat multe. Prietena mea cea mai bună. Şi una dintre cele mai frumoase amintiri din liceu. Te iubesc.

Tot maturandum. Sclipirea aia din ochii mei m-a făcut să pun poza asta. 

O perioadă foarte frumoasă din viaţa mea. Dar din păcate unii oameni aleg să plece, alţii să rămână. Ea a plecat. C est la vie. 

 Aprilie 2009, Bulgaria, Nispuri. O perioadă superbă. 5 zile de vis. După care a urmat şi mai bine. 
Tg Mureş. Câteva zile foarte frumoase, desprinderea din tot ce e rău. Vară 2009.

 Toamnă-iarnă 2009. Trecuseră luni şi multe nu mai erau la fel. Dar iar o perioadă frumoasă.

Şi acum...una din cele mai recente poze....
Şi bineînţeles, mai sunt o gramadă de persoane dragi. Din păcate nu dispun pe laptop de poze cu părinţii mei care îmi sunt cei mai dragi, cu străbunica mea, cu bunicii şi cu alţi mulţi oameni. Ei se ştiu, oricum.

Leapşa merge mai departe la scumpa mea Căsătorită, Iustinel, Andra şi dacă vor şi fetele de la Bag Ladies să o facă sunt binevenite. Restul, autoservire.

4 comentarii:

Iustinel spunea...

Poza de la Nisipurile de aur e foarte faina :D Mai aveai vreo 2 de acolo care mi-au placut.

Executam, executam. :P

Anonim spunea...

uha...luni,promit:D

Anonim spunea...

Te-am adaugat :P
Promit ca voi face leapsa asta :D

Blindius spunea...

Şi mie îmi place tot poza de la nisipuri,şi mai îmi place şi cea cu limba :)),e haioasă.